Jump to content
Gibson Brands Forums

'Het' bestaat werkelijk niet!


DeVeeWee

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Inderdaad Geert, kijk maar eens rond op www.gitaar.net. Ik vermoed dat Belgen en Nederlanders nog het liefst in hun eigen taal kwekken... [biggrin]

Uw DAMN mailbox is vol....

Je niet meer dus kom aournd .. Ik wens u en uw familie Prettige Kerstdagen en Gelukkig Nieuwjaar.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Yaaaa Hallo hier in Den Haag ook een Gibson liefhebber en eigenaar.

Vorig jaar naar London om een (betaalbare) Gibson J45 uit 1970 op te halen.

Naar mijn grote favoriet Donovan heeft mijn Gibson ook een super warm geluid en uiterlijk

ik zal binnenkort even n fotootje plaatsen.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

hallo allemaal

 

ik ben Hans en sinds april in het bezit van een les paul bfg limiyed edition, zonder Tremelo

 

ik heb een vraag over de schakelaar die er op zitten, wil graag de functie weten

 

weet iemand hoe ik daar achter kom?

 

alvast bedankt uit het hoge noorden

 

Hans

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

ik vind het ook een beetje knullig, een Nederlandse afdeling...we spreken en schrijven tegenwoordig toch allemaal Engels. Post je vraag gewoon in het Engels gedeelte.

Vind je echt geen antwoord, PM je vraag en ik zet voor je op het Engelstalige gedeelte en vertaal het voor je als het belangerijk is (geen crappy stuff natuurlijk, wie is je allegrootste gitaar icoon, daar pas ik voor) maar heb je echt serieuze vragen en kom je niet aan je antwoord, dan wil ik het wel aan de grote jongens vragen :) en je terug koppeling geven.

 

 

groet,

Elmer

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...