Jump to content
Gibson Brands Forums

Epiphone


BramT

Recommended Posts

Al jaren speel ik op verschillende Gibson Les Paul modellen. Dit weekend voor het eerst op een Epiphone gespeeld. Ik was aangenaam verrast. Het kan niet tippen aan de kwaliteit en het geluid van een Gibson, maar echt slecht is het ook niet.

 

Ik ben eens gaan zoeken op Epiphone en heb een mooie gevonden. Dit is het opgegeven serial number: 05071912279

Mijn vraag aan jullie, klopt dit wel? Ik kan het nummer namelijk niet herleiden. 0507= juli 2005? 19? Zegt mij niks van welke fabriek deze af komt.

 

Graag jullie hulp in deze.

 

Groet

Bram

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hoi Bram,

 

Normaal gesproken is het een serienummer dat refereert aan een gitaar uit juli 2005 inderdaad. Informatie over in welke fabriek ie is gemaakt geven we niet meer, omdat het anders makkelijker werd voor de makers van namaakgitaren om erbij te zetten waar ie gemaakt is.

 

Om de gitaar beter te kunnen identificeren, zou het mij goed helpen als u ons een paar foto’s als bijlage, in JPG, in klein formaat (500 kilobytes elk) zou kunnen sturen. De foto’s komen misschien niet aan indien u meer dan 2MB in totaal stuurt.

 

In detail: een van de volledige voorkant, een van de volledige achterkant, een van de voorkant van de kop en een van de achterkant van de kop met het serienummer duidelijk zichtbaar alstublieft.

 

Vanwege veiligheidsredenen dienen we om deze foto's van de gitaar te vragen alvorens informatie te verstrekken over hoe het serienummer hier geregistreerd staat.

 

Of u svp de mail kunt sturen naar service.europe@gibson.com

 

Met vriendelijke groet,

 

Stijn

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Hi I heb een Ephiphone SG Custom Chop Limited Edition Gold Top gekochten het zou een specialleke moeten zijn volgens mijn opzoekingen Hij is gebouwd in China 05/2007 (EE0705129512)er zit een F Epiphone : 57CH(G)Dot:Neck,Bridge LP:Neck BHC + R Epiphone : HOTCH(G) LP:Bridge BHC Humbucker in

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...