Page 1 of 1
Prijs ES-175 Steve Howe Signature
Posted 18 November 2008 - 06:53 AM
Hoi,
Is er iemand die mij een richtprijs kan geven voor een 2008 ES-175 Steve Howe Signature? Heb bijna de gitaar van m'n wildste dromen in m'n bezit(6 maanden wachttijd) en betaal er binnen enkele dagen een prijs van 3187 EURO voor.
Mijn leverancier vertelde me dat de prijs waarschijnlijk nog zou kunnen dalen vanwege de lage dollarkoers. Ik merk echter via dit forum dat de prijzen ondertussen echter zijn gestegen in sommige landen(bv. Canada). Heeft iemand van jullie meer inzicht inzake de prijs?
Thanks & Greets
Kris
Is er iemand die mij een richtprijs kan geven voor een 2008 ES-175 Steve Howe Signature? Heb bijna de gitaar van m'n wildste dromen in m'n bezit(6 maanden wachttijd) en betaal er binnen enkele dagen een prijs van 3187 EURO voor.
Mijn leverancier vertelde me dat de prijs waarschijnlijk nog zou kunnen dalen vanwege de lage dollarkoers. Ik merk echter via dit forum dat de prijzen ondertussen echter zijn gestegen in sommige landen(bv. Canada). Heeft iemand van jullie meer inzicht inzake de prijs?
Thanks & Greets
Kris
Posted 26 April 2009 - 11:14 AM
Ondertussen, na 10 maand wachttijd, ben ik zopas de trotse eigenaar van een ES-175 Steve Howe signature. Deze gitaar is echt wel 'buiten-categorie': speelt enorm soepel, prachtig afgesteld en afgewerkt! Heb de prijs van 3100 EUR betaalt, wat binnen de verwachtingen viel. Tijdens het lange wachten ben ik toch nog even op zoek geweest naar overige (online) shops die dit model nog konden leveren, gezien Gibson eind 2008 gestopt is met de productie van de Steve Howe signature. Toch nog een shop gevonden die de gitaar kan leveren aan een voordelige prijs. Voor de liefhebbers:
http://www.thomann.d...ture_es_175.htm
Greetz,
Kris
http://www.thomann.d...ture_es_175.htm
Greetz,
Kris
Posted 01 May 2009 - 07:52 AM
Even wat foto's posten van de aanwinst:

Niet te geloven dat Gibson is gestopt met deze ES-175 Steve Howe signature reeks!(reissue van de ES-175 uit 1964 , Grover tuners, zig-zag tailpiece)

Niet te geloven dat Gibson is gestopt met deze ES-175 Steve Howe signature reeks!(reissue van de ES-175 uit 1964 , Grover tuners, zig-zag tailpiece)
Posted 07 June 2009 - 12:06 AM
Hoi, iedereen!
Ik zie dat er heel wat bezoekers zijn op deze topic. Zijn er nog leden in het bezit van een ES-175 Steve Howe Signature, laat niet na om even jullie gitaarfoto's te posten zodat iedereen jullie 'schatjes' kan bewonderen. Ik kijk er alvast naar uit! Posten graag!
Thanks,
Kris
Ik zie dat er heel wat bezoekers zijn op deze topic. Zijn er nog leden in het bezit van een ES-175 Steve Howe Signature, laat niet na om even jullie gitaarfoto's te posten zodat iedereen jullie 'schatjes' kan bewonderen. Ik kijk er alvast naar uit! Posten graag!
Thanks,
Kris
Posted 25 September 2009 - 05:40 AM
@ gturcati & Lollo SG: Thanks for the compliments guys, she plays like heaven too!
Posted 25 September 2009 - 06:10 AM
[quote name='DeVeeWee]@ gturcati & Lollo SG: Thanks for the compliments guys' date=' she plays like heaven too![/quote']
why don't you post more photos or a video?
Riccardo - Al mìi mercatein - My Gear | «Essere leali è molto importante. Perciò, tu ora vai fuori e dici: "Buonanotte, ho passato una bellissima serata", infili la porta, entri in macchina, vai a casa, ti fai una sega e finisce la storia. »
Riccardo - Al mìi mercatein - My Gear | «Essere leali è molto importante. Perciò, tu ora vai fuori e dici: "Buonanotte, ho passato una bellissima serata", infili la porta, entri in macchina, vai a casa, ti fai una sega e finisce la storia. »
Posted 26 September 2009 - 10:55 AM
Rick, I've shared already too much photo's on this forum man, time's too precious to do everything twice, I'll post a video,...but it'll take some time...
Posted 13 October 2009 - 07:39 AM
[quote name='DeVeeWee]Rick' date=' I've shared already too much photo's on this forum man, time's too precious to do everything twice, I'll post a video,...but it'll take some time...[/quote']
yeah, i understand. play her loudly
yeah, i understand. play her loudly
Posted 17 October 2009 - 07:57 PM
[quote name='Rick]yeah' date=' i understand. play her loudly
[/quote']
Rick,
Thx mate! I'll start a new thread(hopefully this week) to go back to the basics of a musician's life: playing music! I hope you will join me this week.
Rick,
Thx mate! I'll start a new thread(hopefully this week) to go back to the basics of a musician's life: playing music! I hope you will join me this week.
Share this topic:
Page 1 of 1

Help