Jump to content
Gibson Brands Forums
Sign in to follow this  
Guest Ben

registration failed

Recommended Posts

Guest Guest

mac OSX 10.10.5 , DVS that just purchased, followed the instructions for the Berlinger LE OEM not registering either. also in cakewalk they gave me a liscense for standard also. Not one of the versions are registering. went through the steps, all the way and get stuck on step 3. I'm stuck in demo version

Share this post


Link to post
Share on other sites

Could you check if the following directory exists in your computer?

 

"Macintosh HD/Library/Application Support/Stanton/Deckadance2/license/" (...the initial directory "Macintosh HD" could be different in your computer"

 

If if doesn't exist then try to create it manually and repeat step 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

It exists. has two files. delete_me.txt and rurbadmo.cxa

Ok, thanks. Your directory looks correct, in fact the "rurbadmo.cxa" file means that at least one time the application has been registered correctly, I don't know why DD is in demo mode in your computer. You could try to rename or delete the "rurbadmo.cxa" file and try it again, but what I suggest you is that you post here the activation request file for the edition that you have bought and I will contact with Cakewalk store staff to get more info (...take into account that if the request file doesn't match the edition of your account it will generate an error at step 3).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest diego17837@gmai

luis I have a question I tried to activate license Deckadance but every time I do it and sending it out

An authorization response file could not be generated, if this error persists please contact Technical Support.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buen día Luis. Tuve que realizar un reset de mi computadora, así que volví a instalar todo otra vez, pero cuando quiero registrar el software me da error, quise tomar el archivo ya generado en el primer registro, con el cual no tuve ningún problema, pero me da error de registro del producto. Donde estoy fallando? Como siempre muy agradecido. Saludos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buen día Luis. Tuve que realizar un reset de mi computadora, así que volví a instalar todo otra vez, pero cuando quiero registrar el software me da error, quise tomar el archivo ya generado en el primer registro, con el cual no tuve ningún problema, pero me da error de registro del producto. Donde estoy fallando? Como siempre muy agradecido. Saludos.

 

Vuelve a registrar el producto desde cero, es decir, vuelve a realizar los tres pasos necesarios para el registro desde las preferencias:

1. Generar el archivo de activación.

2. Ir a la pagina de activación y subir el archivo del paso 1.

3. Importar el archivo de respuesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luis. Sigo con problemas. En la pág. de Staton no me toma el password para entrar y si voy a la pag de cakewalk (activación Offline) dice - No se ha podido generar ningún archivo de respuesta de autorización. Si este error persiste, póngase en contacto con el Servicio de soporte técnico.

No puede ser tan complicado volver a activar el programa, es mas tengo guardado el archivo anteriormente generado y me da error. Donde está el error? Gracias

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luis. Sigo con problemas. En la pág. de Staton no me toma el password para entrar y si voy a la pag de cakewalk (activación Offline) dice - No se ha podido generar ningún archivo de respuesta de autorización. Si este error persiste, póngase en contacto con el Servicio de soporte técnico.

No puede ser tan complicado volver a activar el programa, es mas tengo guardado el archivo anteriormente generado y me da error. Donde está el error? Gracias

 

La verdad es que no entiendo por que esta dando tantos problemas. El archivo anteriormente generado no sirve de nada, tienes que generar uno nuevo (...este archivo toma datos de tu ordenador para registrarlos junto a tu cuenta, si formateas el disco duro o cambias algún elemento del ordenador tienes que generar un archivo nuevo). ¿Puedes acceder a tu cuenta online de la tienda Cakewalk y ver que tienes el software Deckadance en "My products"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...