Jump to content
Gibson Brands Forums
Sign in to follow this  
DeVeeWee

'Het' bestaat werkelijk niet!

Recommended Posts

LOL guys, that you came over to this island!!! Wow...I'll translate the thread for you(see it as a Dutch course hahaha)

Title: 'IT' really doesn't exist!

Post: I'm beginning to believe...a Belgian or a Dutch with a Gibson, 'IT doesn't exist...:-

Strange country fellowmen I have, ...we're with 14 mio and they have loads of Gibsons, but they've lost their tongues...[biggrin]

Heb dit stukje van het forum net ontdekt [biggrin]

Inderdaad wat verlaten, maar toch even zeggen 'het' bestaat!

Zalige ES-175 btw! [cool]

Ha, gegroet jongens, eindelijk enkele landgenoten of toch ten minste nederlandssprekenden! Van waar zijn jullie afkomstig? Ben zelf van Heist-op-den-Berg, klein dorpje niet ver van Mechelen! :-

Waar heeft de gibson ga geluierd? #-o

What are you talking about Willis? [cool]

(Google translation is a good try, nothing more, nothing less)

What are you talking about Willis? [biggrin]

(Google translation is a good try' date=' nothing more, nothing less)[/quote']

I know I know[blush] I've thought it would be fun to post something that didnt make any sense.

I know I know[blush] I've thought it would be fun to post something that didnt make any sense.

+1, but hat off to you, because you've tried at least to speak Dutch though you weren't going anywhere! LMAO! I liked it!

+1' date=' but hat off to you, because you've tried at least to speak Dutch though you weren't going anywhere! LMAO! I liked it![/quote']

Maybe if i type something stupid in English itll translate ok [biggrin]

De hond in mijn saladesmaak zoals een aardappelstukje.

the dog in my salad taste like a potato chip.

Maybe if i type something stupid in English itll translate ok :-k

De hond in mijn saladesmaak zoals een aardappelstukje.

the dog in my salad taste like a potato chip.

LMAO!!!! Great Kimbabig! (and keep practicing!)

Maybe I'll actually learn a second language someday. Anything but spanish, I hate the way the words sound and I can't roll my R's anyways.

EDIT: I think I may have found a better translation program.

Is deze zin slaat nergens op?

Maybe I'll actually learn a second language someday. Anything but spanish' date=' I hate the way the words sound and I can't roll my R's anyways.

EDIT: I think I may have found a better translation program.

Is deze zin slaat nergens op?

[/quote']

What you meant: "Slaat deze zin ergens op?"

You're almost there man, and... stick to Dutch, no worries about rolling R's![biggrin]

Well now I know my first Dutch sentence. :-k

Kimbabig' date=' you're ready to travel to Belgium, the Netherlands or even South-Africa!!! [biggrin

Goed dat jullie de weg gevonden hebben naar ons eigen forum binnen de forums :)

Altijd leuk om in de eigen taal te praten met zielsverwanten, op een internationale site!

Utrecht meldt zich :)

Alright gijs! Welkom op het forum, en ik zie dat je daar een pracht Gibson Hummingbird bespeelt! Ben ik ooit ook wel eens van plan als ik veeeeeel geld op overschot heb! Hoe lang heb je hem al?

Alright gijs! Welkom op het forum, en ik zie dat je daar een pracht Gibson Hummingbird bespeelt! Ben ik ooit ook wel eens van plan als ik veeeeeel geld op overschot heb! Hoe lang heb je hem al?

Ik heb hem in mei gekocht, en hij hing net een paar maandjes in de winkel. De geur van de lak ruik je nog steeds een beetje.

Al vanaf mijn 10e wilde ik een Gibson. Door mijn oude voorliefde voor Guns n Roses droomde ik altijd van een Les Paul (en die komt er vast nog wel eens), maar ik speel toch het meest akoestisch. En die Hummingbird, daar werd ik gewoon verliefd op, zowel qua sound als looks...

Ik sta nog elke dag dat ik er op speel versteld van hoe een geweldig instrument het is. De interactie die je met zo'n gitaar hebt is fenomenaal.

Ik heb hem in mei gekocht, en hij hing net een paar maandjes in de winkel. De geur van de lak ruik je nog steeds een beetje.

Al vanaf mijn 10e wilde ik een Gibson. Door mijn oude voorliefde voor Guns n Roses droomde ik altijd van een Les Paul (en die komt er vast nog wel eens), maar ik speel toch het meest akoestisch. En die Hummingbird, daar werd ik gewoon verliefd op, zowel qua sound als looks...

Ik sta nog elke dag dat ik er op speel versteld van hoe een geweldig instrument het is. De interactie die je met zo'n gitaar hebt is fenomenaal.

Je hebt een pracht instrument in je bezit! 6 jaar geleden heb ik haast, op een haar na, eentje aangeschaft toen ik kort verbleef in New York. Maar de angst dat er iets zou mis mee gaan tijdens de vlucht weerhield me om hem mee naar België te nemen. Nog steeds veel spijt van tot de dag van vandaag!